Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je v internetové reklamě nejen levný, ale i nejúčinnější marketingový nástroj. Většina (až 80%) návštěvníků přichází na webové stránky z vyhledávačů a podíl přístupů z vyhledávačů neustále roste.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO, Search Engine Optimization) je především metoda tvorby webu s kvalitním obsahem a technicky korektní strukturou. Dobře napsaný text plní několik funkcí najednou: musí obsahovat cenné informace, vzbudit důvěru a podnítit návštěvníka ke koupi. Zároveň nesmí odradit svou délkou, musí být dobře strukturován pro vyhledávače a musí zahrnovat vyhledávaná klíčová slova.
Obsah webu (informační i navigační úsek) by měl být přátelský k návštěvníkům i k vyhledávačům. Internetový robot (bot, crawler, spider či pavouk) musí považovat Váš web za důležitý vzhledem ke zvoleným klíčovým slovům. Bez vyhledávacích strojů se čtenáři k Vašim stránkám nedostanou.
SEO analýza
Smyslem analýzy optimalizace pro vyhledávače je prověřit, zda Vaše stránky jsou schopny uspokojit představy Vašich klientů a přitom jsou dostatečně populární pro vyhledávače v souvislosti s klíčovými slovy. Optimalizace se často opírá o malá vylepšení a úpravy některých částí webových stránek. I drobná vylepšení mohou mít významný dopad na umístění ve výsledcích vyhledávání. SEO analýza je součástí optimalizace pro vyhledávače a a není jen analýzou klíčových slov, je součástí tvorby webových stránek. Rozbor z hlediska SEO je určen pro živé či právě tvořené stránky nebo internetové obchody.
Oblíbenost stránky vyhledávač odmění jejím pořadím ve výsledcích vyhledávání návštěvníků. Přirozené výsledky hledání působí na návštěvníka věrohodněji než placené reklamní pozice. Dobré umístění stránky ve výsledcích hledání ovlivňuje spousta činitelů.
Mezi hlavní faktory patří:
- vzájemná provázanost webových stránek
- umístění a četnost důležitých klíčových slov
- správnost HTML kódu stránky
- tvar URL adresy stránky
- vytvoření zpětných odkazů
- frekvence aktualizace obsahu
- nastavení serveru a spolehlivost webhostingu
Nejsou-li stránky dobře optimalizované pro vyhledávače, pak je příliš drahé použití dalších reklamních nástrojů pro přilákání návštěvníků. Nejdříve je vhodné web optimalizovat a poté zvyšovat návštěvnost placenou reklamou.
Doporučení a další postup SEO optimalizace
Ověříme Vaše stránky ve spojitosti s optimalizací pro vyhledávače (SEO) a navrhneme účinné úpravy webu pro zlepšení. Připravíme Vám podrobnou zprávu s popisem problémů a poskytneme návod, jak stránky upravit, aby se jejich pozice ve vyhledávačích výrazně zlepšila.
Pro SEO je nejdůležitější výsledek vyhledávání klíčových slov, tj. stránka výsledků vyhledávání zobrazená vyhledávači Google, Seznam či Bing. Výsledky vyhledávání se nazývají jako SERP (Search engine results page). Kontrola umístění v SERP je cílem SEO optimalizace pro vyhledávače.
Odhalíme nedostatky Vašich stránek a doporučené úpravy webu rádi uskutečníme. Součástí výsledků analýzy je většinou naše nabídka další spolupráce.
Cena analýzy optimalizace pro vyhledávače
Na rozdíl od některých konkurentů nenabízíme provedení SEO analýzy zdarma. Paušální cenu nemáme stanovenou, konkrétní cenová nabídka závisí na požadované a potřebné úrovni analýzy a rozsahu webu. Cena SEO analýzy je většinou zahrnuta v celkové nabídce našich dalších služeb. Testování a analýzy jsou standardní součástí naší práce.
Spojte se s námi, můžeme pak společně upřesnit Vaše požadavky a vypracovat nabídku spolupráce.