Úlohou webového konzultanta je objektivně poradit s tvorbou webu a s internetovým marketingem. Webový konzultant poradí s návrhem stránky, která nejvíce přiláká návštěvníky, navrhne pro nejpopulárnější stránku kampaň a pokusí se dosáhnout co nejlepší výsledky v návštěvnosti.

Webové technologie se velmi rychle rozvíjí. Někteří z klientů či potenciálních zákazníků mají špatnou či velmi špatnou úroveň počítačové gramotnosti. Hodně podnikatelů a živnostníků by rádi se svou firmou vstoupili do světa internetu a e-shopů, ale v tomto prostředí se nevyznají, nevědí jak na to. Netuší, že investice se zadáním poptávky typu „dej to na net“ a výběrem nejlevnější nabídky jsou naprosto vyhozené peníze. Dodavatel v tomto případě nemá v rozpočtu něco vysvětlovat nebo obhajovat, prostě „je to na netu“, a zaplať. Smysl webu je vedlejší, zadání je splněno.

Nevíte, co můžete očekávat, koho oslovit, kolik to může stát?  Nemáte představu o struktuře webu, nemáte ponětí o náležitostech internetové reklamy, přístupnosti a použitelnosti stránek? Technologické pojmy z oblasti webových aplikací nejsou Vaší doménou? Nabízíme Vám novou službu webového konzultanta, kterou zavádíme na základě zkušeností z komunikací s potenciálními a reálnými klienty. Webové konzultace nejsou podmínkou objednání služeb spojených s realizací Vašeho projektu. Objasníme Vám, co opravdu potřebujete, od koho, kolik to asi může stát a jak dlouho to může trvat. Naše služba je obdobou „péče o zákazníka“ (Account manager) u velkých firem pro klíčové zákazníky, netrváme však na spojení s vlastními produkty. U tzv. „malých zákazníků“ může vysvětlování a webové konzultace zabrat více času, než tvorba samotného webu. To je problém, který se vyskytne až při realizaci v průběhu řešení projektu. Naše konzultační pomoc této situaci zabrání. 

Webový konzultant s Vámi stanoví cíl projektu

Pomůžeme Vám specifikovat a formulovat zadání poptávky na základě dialogu o  Vašich představách a očekáváních, která souvisejí s vytvořením webu nebo s  úpravou Vašich současných stránek. Nastíníme možnosti propagace webu v rámci Vašeho rozpočtu.

Webové konzultace a návrh řešení

Načrtneme základní architekturu webu podle Vašich představ, technických možností realizace, požadavků na marketing a předpokládaného rozpočtu. Osvětlíme rozdíl mezi šablonou, layoutem, rozřezáním grafiky. Vyslechneme Vaše představy a po souhlasu předložíme návrh poptávky pro dodavatele webu. 

Tvorba webu a výběr dodavatele

Vysvětlíme Vám, co je to systém pro správu obsahu, jaké existují, jaké mají přednosti a nevýhody, co je to  open source a řešení na míru. Seznámíme Vás se slovy wordpress, joomla, drupal, php, HTML, CSS, SEO, PPC atd. Objasníme Vám představy co je webdesignér, grafik, kodér, programátor, SEO nebo marketingový odborník. Na základě dialogu nastylizujeme poptávku a  poradíme v procesu výběru zhotovitele webové prezentace či e-shopu. Současně naznačíme vlastní cenový názor na řešení Vaší poptávky bez vazby na firmy, které budou Vámi případně vybrány. Naše webové studio je nezávislé, nejsme dohazovači zakázek, praktiky podobných „obchodníků“ se neslučují s naší firemní politikou a volností.

Zprovoznění webu

Podpoříme Vás při konzultacích s dodavatelem řešení, zprostředkujeme komunikaci s dodavatelem a upřesníme Vaše požadavky. Zkontrolujeme vzájemný vztah poptávky a předané webové aplikace. Doporučíme Vám vyjádření k případným nejasnostem ještě před lhůtou splatnosti poslední platby.

Marketing a údržba webu

Po zprovoznění webu a registraci v katalogu, web „uvidí“ vyhledávače. Chcete-li zvýšit návštěvnost, nesmíte být pasivní a nenechat web bez údržby, nechat ho ležet ladem.  Stránky je třeba aktualizovat, sledovat návštěvnost  a SEO statistiky. Zajistíme pro Vás zprovoznění, vhodné průběžné upravování a vyhodnocování PPC reklamní kampaně (Google Adwords, Sklik).

Kontaktujte nás

Váš webový konzultant

Webové konzultace můžete ihned zahájit odesláním vyplněného kontaktního formuláře.. Nezapomeňte prosím stručně popsat vlastními slovy, proč jste se rozhodli oslovit konzultanta.