Webový konzultant
Webové konzultace Vám pomohou orientovat se v požadavcích na vytvoření prezentace a v marketingových možnostech. Konzultant může optimalizovat náklady.
Úlohou webového konzultanta je objektivně poradit s tvorbou webu a s internetovým marketingem.
Internetový marketing a reklama se hodí především pro optimalizované weby. Mezi reklamní kampaně na internetu se řadí placené odkazy ve vyhledávačích, předně v PPC systémech. Naše správa reklamních kampaní na Vaše stránky přivede návštěvníky.
Potřebujete udělat pro svůj web kvalitní reklamu? Chcete navštěvované stránky? Nestačí jen stránku vytvořit, ale je třeba ji náležitě zviditelnit! Přivedeme na Vaše stránky návštěvníky a zákazníky hledající Váš produkt nebo službu. Pomáháme v propagaci firemních i osobních prezentací.
Sledování návštěvnosti zjistí, kolik máte návštěvníků, odkud přichází, kolik a jaké stránky navštíví, odkud odchází. Sledováním návštěvnosti odhalíme chyby v navigaci, proč se z návštěvníků nestanou zákazníci a z jakých stránek opouští web.
Webová aplikace sama o sobě není cíl, cílem je obvykle nějaké její využití v obchodu nebo propagaci. Úspěšnost webové prezentace je to, jak se daří tento cíl plnit. Nemá-li web nějaký cíl, nemá smysl zjišťovat jeho úspěšnost. Dosažení určitého konkrétního cíle lze měřit pomocí návštěvnosti.
Placené odkazy ve vyhledávačích jsou účinný typ reklamy na internetu. Vyhledávač předloží uživateli kontextovou reklamu podle toho, co hledá. PPC inzeráty se zobrazují mimo výsledků vyhledávání, nastavíte na jaká klíčová slova chcete reklamu ukázat.
Placené odkazy ve vyhledávačích ukazují uživateli kontextovou reklamu, berou v úvahu, co návštěvník hledá a reklamu mu naservírují. Jsou to přednostní záznamy v katalogu nebo nejčastěji inzeráty zobrazené nad přirozenými, organickými výsledky hledání.
Začátek budování zpětných odkazů je registrace do katalogů. Zpětné odkazy z katalogů na Váš web zvednou umístění webu ve vyhledávačích na klíčová slova.
Do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože si je najde a zařadí většinou sám, zatímco katalog je členěný seznam referencí v kategoriích a odkaz se do něj musí vždy přidávat nejlépe ručně s množstvím dalších požadovaných informací.
Výběr klíčových slov je důležitý při optimalizaci pro vyhledávače, klíčová slova se užívají v PPC kampaních, pomáhají v orientaci návštěvníkům webu. Analýza klíčových slov zjistí, na co se vyplatí optimalizovat, slouží ke snížení nákladů na reklamu.
Internetová reklama prosperuje díky klíčovým slovům. A v internetovém marketingu s klíčovými slovy všechno stojí a padá. Ne vždy uživatelé hledají přesně to, co předpokládáte.
Určit potřeby, strategii a stanovit cíle projektu je obsahem úvodní analýzy webu. Sdělíte nám Vaše požadavky a představy a společně formulujeme zadání, určíme cílovou skupinu návštěvníků, připravíme marketingovou strategii.
Na začátku každého projektu je nutné vymezit potřeby a stanovit cíle. Většinou je projekt zahájen formou rozhovoru. Dialog často slouží jako „úvodní analýza webu“.
Webdesign, webové aplikace a webové služby. Nabízíme optimalizaci a reklamu stránek pro vyhledávače, zvýšíme návštěvnost. Vyrobíme blog, redakční systém i e-shop. Web studio sídlí v Brně, pracujeme v ČR, SR a v EU.
Naše internetové studio nabízí optimalizovaný webový design nebo rekonstrukci webu, řešení příznivé pro vyhledávače, úspěch pro firmy i jednotlivce.
Webdesign, copywriting, aktualizace obsahu a SEO optimalizace jsou spojené nádoby. Tvorba nového webu nebo redesign webu bez efektivní optimalizace pro vyhledávače dnes nemá význam.
Tvorba webových stránek a aplikací spojuje řadu specializovaných oborů vyžadujících znalosti, zkušenosti a tvůrčí nápaditosti. S rozvojem technologií je výroba efektivních webových stránek stále náročnější na schopnosti kodérů, programátorů, grafiků a dalších profesionálů.